en skiss flera layouter

>> onsdag 10 mars 2010

Jag älskar som sagt att arbeta med skisser när jag skapar scrapbooking sidor. Bara för att man har använt en skiss en gång så betyder ju inte det att man inte kan använda den en gång till. Bara för att visa det, så skapade jag två stycken layouter efter samma skiss och med samma mönstrade röda papper på båda. Det är inte mycket annat som är likt på dessa båda layouter, mer än just det mönstrade pappert och förstås skissen.

Dessutom är det ju så att bara för att en skiss egentligen avser en storlek, så betyder det ju inte att man inte kan göra en layout i en annan storlek med hjälp av skissen. En enda skiss kan man alltså ha väldigt mycket glädje av och tänk dig då vad mycket glädje jag har av skissboken som jag köpte som innehåller över 500 olika skisser.

0 kommentarer:

Seguidores

    © en scrapbook om scrapbooking. Friends Forever Template by Emporium Digital 2009

Back to TOP